El Blog

dilluns, 5 de març de 2018

Chinchachoma, un escolapi singular

Els Hogares Calasanz de Tijuana, varen ser creats l'any 1974. Aleshores eren nombrosos els nens de carrer a les grans ciutats de Mèxic.
Va haver un escolapi barceloní, l'Àlex García Duran, conegut com a Chinchachoma, que va obrir el camí de l'Escola Pia entre aquesta infància, com va fer Calassanç en el seu moment. No es estrany veure aquesta foto del Chincha, a l'HOCATI

Chinchachoma va arribar a organitzar 18 llars per a nens de carrer a Mèxic, descrivint progressivament una pedagogia de treball amb aquests infants, per a ell "un diamant" per descobrir, com explica en aquest vídeo.

Per conèixer més podeu escoltar-lo parlant en una sessió d'Alcohòlics Anònims a Mèxic: tota una lliçó d'educació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada